For mange sosiale medier – del 1


Hvor mange jævla ulike ting bruker jeg nå?

WordPress: TO blogger bare her, okey, de er ganske ulike. Galskap med, og uten, nerding?Kommer litt oftere stoff her framover, når jeg har en bedre PC m.m. Fikk, «gratulerer med 7 år med WordPress». Nærmere 8 år siden jeg prøvde meg fram med blogg første gang, faen meg drøyt. Gir meg ikke, selv om det går treigt akkurat nå.

Tumblr: Fordi det er et veldig enkelt format å bare køe opp 40 rare bilder i og la flyte for seg selv, for å så kunne bla igjennom med venner når jeg vil imponere med noe sært. Trenger ikke filnavn, trenger ikke veldig lange forklaringer. Perfekt når man er utbrent, MEN samler på for mye merkelige bilder. Og det må være noen der ute som fascineres like mye som meg. Samfunnsopplysning! Noe som også Tumblr er perfekt til! Hah! Bloggen er øh, et par år nå?, jeg fortsetter den!

Facebook: Man holder ut her, på tross av mye tull. Er konstant pålogget for å få meldinger, deler no økologisk og inspirerende flere ganger i uka, og kan jo kanskje få et par lapper for å hjelpe folk å sette opp en sikker konto, for en bedrift osv. Kombinerer informasjons-behov, stalker-behov, kikker-behov og å poste ting selv-behov. Til tider utløser sida paranoia, «kast laptop i veggen»-behov, og «bli huleboer for folk er så jævla dumme»-behovet. Men meh, til vi har noe alternativ, jeg blir.

Snapchat: Nei, dere får den ikke, det går uansett mest i kattebilder til og fra. Se på andre folks turbilder og så lage en story med 2 flasker vin til svar. Noe jeg sjeldent har råd til, ergo er jeg på snapchat kanskje en gang i uka. Hva pokker skal jeg egentlig dele her uansett??? Er litt usikker på hvorfor jeg har det enda. Nå har jeg også kødde til kontoen, fordi jeg ikke husker brukernavn og passord, fordi jeg måtte slette data på 100mb, fordi snapchat er en jævla plasshore, fordi jeg uansett logger på en gang i uka, og jeg kryper farlig oppover i brukt lagringsplass på ny mobil…… Sansynligvis avvinstallert på tida det tar meg å poste dette innlegget. 

E-post: Jeg sender seriøst enda e-post flere ganger i uka, pga venner SOM IKKE BRUKER ANDRE SOSIALE MEDIER. Asosiale raringer er dere, men det tar dere jo bare som en kompliment, greit. Evig praktisk medium for å holde skriftlig oversikt over styreverv og rare kaffe-ideer med venner.

Insta-jævla-gram: HVORDAN endte jeg opp her!!! Men asosiale huleboere som så vidt har brukt Snapchat med meg, er nå villig til å krype inn her i en lukket konto, da blir vi her og er paranoide framover. Kan være jeg tørr å dele kontoen også, det kommer et innlegg!

