Win 10 – del 2

Se start her.

Tja, hva tenker jeg? Vel, jeg så for meg win 8, noe som så helt forjævlig ut, en kilt av farger og apper for idioter over alt. Jeg har ikke testet win 10, kun sett noen bilder. Hva fikk jeg?

– Win 7 i en raskere utgave, med alt der jeg forventet å finne det.
– Så vidt litt kilt-tendenser i startmenyen, men jeg finner sånn ca fram. Hiver alt jeg trenger i oppgavelinja og på skrivebordet, og lager samme anarkien jeg har kjørt i 15 år.
– Alleprogrammer jeg foreløpig har trengt, funkerer uten problem. Til og med oh så gråsone YTD-youtube-rippe-program.

Men er det noe som bekymrer meg?
Oj, er disken så full allerede? HVA I HELVETE ER 500 MB MED DRIVERE TIL WIFI, GOOGLE SIER JEG KLARER MEG FINT UTEN OG DET GJØR JEG. (tenkte, om det klikker, så har vi jo kabel, men nei, det er ikke kabelhull!!!! Får man en USB-dings for sånt?)
– Denne hjernevask-ordleggingen:
received_1079176455501293(1)
This is not the druids you are looking for.

