Spotify – del 2

Jeg flyttet. Buss 20-30 min hver vei. Jeg fant ut jeg ville prøve Spotify. JA, jeg som skrev dette her 2 år siden. Og dette her, nemlig at jeg foretrekker musikk på en annen enhet enn den som er så viktig til å få tak i folk med.

Førsteinntrykk
Enkelt og lettfattelig, i det minste.
– HVA FAEN ER OLDIES BUT GOODIES?! 2005-2015?!?!?! OLDIES??  HYTTE MED STOKKEN OG RISTE PÅ GEBISSET ALTSÅ!!! VÆR SNILL MOT OSS GAMLINGER, VI BYGDE INTERNETT!!!
121212121

Jeg satte heller på 80s hits. OG BLE FOR FAEN RICKROLLED.

fghjkl

I bruk:
Det tok  2 måneder å ikke klare mer Rihanna-helvete. HVORFOR få samme reklamen hele tida, det er jo faktisk en torturteknikk å spille sanger tusen ganger?!??! Og jeg nekter jo bare å følge med på reklamen, når jeg vet at jeg IKKE er interessert. Utbrent og treningssko, jadaaaa….

– 100 kr mnd føles både dyrt og billig, og artistene får fortsatt sikkert 0,5 øre hver… Jeg liker ikke ideen, men jeg liker musikk. Fair trade spotify????

Det er en okey måte å høre NYE artister i hvert fall, som jeg så går og rapper alt av til MP3 laget av Youtube-videoer*, MEN jeg går i det minste og gir en tommel opp og deler videre. Noen av oss må da vel for faen ha råd til å KJØPE musikken?!

*Jeg føler et dikt her???

