Full mobil – del 1

Har hatt mobilen over 2 år og faktisk ikke rootet den enda, og sliter jeg med plass.
(den første jeg eide roota jeg etter 32 timer, men heldigvis ventet jeg, siden jeg trengte å levere den til reparasjon etter 5 måneder!!!)

Så problemene mine er
– Nyttige apper og spill, JEG ER FLINK Å FJERNE men noe trenger man jo!
– Temp/cache/faenskap til Opera, Snapchat.. (innlegg om ny runde snapchat kommer!)
– Og…. apper som ikke lar seg fjerne helt.

Åh, men du kan jo bare legge apper på minnekortet? NEI. For nazi-samsung + android jellybean nekter meg å gjøre det. Mulig rooting hjelper, men jeg er så redd for å ødelegge mobilen også. Backup-mobilen min fortida er nemligdenne…

Såååååååå jeg har lagt inn rydde-apper (!) som brukes daglig. Prøver ut to ulike for å se hvilken liker best. Den ene er mer flink på å kverke apper som tar BATTERI også, noe som seriøst begynner å bli et problem. Jeg lader overalt. Tog, legekontor, travle kafeer….

Screenshot_2015-11-05-14-47-55
OH SHIT IT’S PÅ NORSK.

 

Screenshot_2015-11-05-12-24-31
TRYKK PÅ SIRKEL FOR BOOST. SÅ KOMMER UFO OG STOPPER APPER DU IKKE BRUKER. LER MEG I HJEL.

