Nye ørepropper

Jeg liker bærbar musikk, om det via defekt mp3 eller, gisp, Spotify! (innlegg kommer!)
Men, øreproppene mine ser sånn ut, og de er gaffet for tredje gang, og det ser ikke ut som det holder mye lengre nå….

ghjuvhjkl

Men, etter jeg flytta til et annet område, og da blir det prosjekt «HVOR er nærmeste (kjede) og HVORDAN komme dit?», kombinert med «prosjekt utmattelse», og det tar meg fort et par uker å få gjort noe… Clas Ohlson har jeg allerede vært på 5 ganger, men jeg er veldig sikker på at jeg kjøpte disse Creative-proppene på Spaceworld? Dro på et annet senter en dag, åh, Rusta, hva er det for slags butikk? AIAIAIAIIAIAI, hit må jeg inn oftere.

Hmmm, ørepropper til FEMTI jævla kroner, tja, jeg fant et par i en skuff hjemme som faen ikke hadde basslyd, om disse til 50 kr bare er hakket bedre enn det, til jeg får somlet meg til Spaceworld? Men folkens, det trengs ikke!! Disse har god bass, krystall-klar lyd, nesten bedre enn jeg hadde før (kremt gaffet hjelper neppe), helt vanvittig imponert!? Men ikke over pakka, og ikke over mengden ledning:

kløælkjhg
«In-ear earphones», de er jo ikke «in-ass» heller?! Men kanskje mega-lang ledning burde gå via ræven og ut igjen med denne syke lengden??
 
anigif_enhanced-8520-1443291190-2
Ikke pakk ut ting seint på kvelden, ikke surf på nettet…. noen gang. Hodet kombinerer for mye.

Ev får jeg bli sikh og ha dem i turbanen, kanskje det sikher skjuler uansett! All teknologi ble jo uansett oppfunnet for 5000 år siden borti de kanter av verden!!

HVOR lang er egentlig ledningen? 1,2 METER sider pakka, det er jo bare 45 cm kortere enn meg!!

«Tangle free» skryter også pakka av, joda, vi får nå se på det…..

 gvnbm

OPPDATERT: Endelig ryddet golvet etter å ha pakket ut masse nytt, og hva finner jeg? Kvitteringen!!! SE HVA DET STÅR!!!!! IN EAR ASS