Nerd problems – mp3-spiller

Les mer om Mp3-spillere her.

Den nyeste jeg har, begynner å bli merkbart sliten. Knappene gir ikke alltid respons, og den er på bare 1 GB, tross alt. Hva om jeg bare kunne matet inn heeele musikkmappa på den?

Det var noen planer om en togtur, og da trenger man musikk. Dumt om den skulle ryke når man trenger den mest? Hva slags alternativ har man?….. Minus å bruke opp masse data og batteri via Spotify…

Eventuelt kan jeg jo bare teipe fast den gamle, i den nye, og dermed ha 1,6 GB musikk, dobbelt så mye batteri, og den tar jo ikke mye mer plass enn bare EN….???

ghjkjh
Er jo som det var meninga!! Ørepropphull og knapper er på samme sted! Hah!!!

yuiopå
Nei, vent, hva faen hører jeg på via den lille???

ghjkl
Sånn.

HVIS det blir lang togtur, skal jeg ta med og prøve den ut i praksis. Klippe og teipe litt bedre. Men dette er en prototyp ikke sant!!! Så kunne man teipa på kassett-spilleren og lagd mixtapes i samme slengen og. Hipster ftw.

