Nerder som ikke svarer

Nerder er de eneste som respekterer andre nerders borte-tid fra PC-en selv om man tilsynelatende er pålogga. Det er fordi man selv slår på, går på do, vasker kjøkken og lager mat før man fysisk er foran maskinen igjen. Det henger igjen fra den tida det tok en dotur og vel så det, å faktisk få maskinen oppegående nok til at den logget på MSN o.l., og så rant det inn med beskjeder, noe som også sneglet alt til. Best å bare la den puste ut før man begynte å svare!!

Jeg bryr meg derfor ikke så mye om at folk ikke svarer selv om de er pålogga. Ville vært mye mer bekymra om personen IKKE var på, fordi det kan jo bety blokking?!?! PC-en min er på døgnet rundt. Har jeg først vært helt avlogga og folk vil ha tak i meg har jeg jo fått bekymrings-sms!!

Beskjeden kommer høyst sansynligvis fram, derfor bekymrer det meg ikke stort. FB er derfor litt bedre enn MSN, om MSN krasjet mistet man i blant det som var mottat av meldinger, usikker på hvordan Skype er? FB husker jo på meldingene dine til de leses! FB husker meldingene dine til du er død og omdannet til olje!

Det er jo litt koselig å se at noen har sett deg pålogga og skrevet noe da! Det blir litt som at noen tar seg bryet med å vinke til deg på gata! Dere kan ikke stoppe og prate, men dere så hverandre et øyeblikk.

