adventures in finn – del 1

Jeg leitet og leitet, og fant til slutt sted å bo. Det er altså den andre bloggen.

Skal vi skrive litt om hva folk legger ut annonser om, som ikke kontakter meg?

Bilder av hybel er veldig greit å ha da: Kun døra til huset, bittesmå bilder jeg ikke aner hvordan dere har laget, vinkler som viser halve hvitevarer og mye vegg… ELLER hva med å STÅ INNI DUSJEN å ta bilde av dass og badedøra? HVA skjuler man egentlig……?

– Om du eier flere hybler, prøv å ha en annonse til hver, og ikke bland bilder og info om hybler i samme annonnse. Idioter.

– Annonser som stadig popper opp igjen, er de de-aktivert/re-aktivert? En spesifik annonnse jeg så, virket som huseier trengte vaktmester/butler/slave i stedet, ikke noe for meg, men la merke til fellesvisning i helga. Uka etter poppet den opp igjen øverst. INGEN kom? INGEN var interessert….? Var huseier altså så gal jeg fikk inntrykk av?? Hadde uansett ikke lagt merke til dette om ikke annonsen poppet opp igjen. Er du gal, vent med å deaktivere annonsen til du sitter med kontrakt?

– Mange går sikkert glipp av rett person, ved å ikke bruke kategorier riktig? Eller bare krysser man i vei på alt, inkludert «garasje»?? JEG er i hvert fall jævla lei av å finne bokollektiv når det er eneste jeg IKKE har krysset på…. Er disse annonsene i den ene kategorien de tilhører???