Hvordan jeg får tak i nett – del 2

Dette her skrev jeg for en stund siden:

Sitausjonen er ganske den samme, jeg bor fortsatt på et sted Telenor har glemt, men nå driver jeg jo og leiter etter et annet sted uansett. Se hvor bra det går på den andre bloggen…..

Vel, YTD var og er et ganske greit program, men det nekter plutselig å fungere for meg etter
et-eller-annet ble oppdatert, og jeg får ikke ned EN video en gang. Men tilfeldigvis fant jeg ut at Songr faktisk fungerer glimrende, SELV NÅR JEG ER NEDSTRUPET. Det bare tar jævlig med tid.

Har brukt Songr i årevis, det er kjekt å lage mp3-er med, men jeg trodde det bare lastet ned videoer i en størrelse, ALTFOR STOR, og ikke mulig å velge den nest-dårligste kvaliteten som finnes??

Jeg trenger ikke 2 GB med HD Lil Bub, uansett hvor søt hun er?!

Fordel: Jeg kan laste ned videoer hele tida på min egen PC. I hvert fall de som er under 20 min, ellers tar det altfor lang tid og kvote og sånt….. I stedet for å vente opptil 6 uker med å laste ned og se noe, liksom!!!

Ulempe: Jeg kan laste ned videoer så fort jeg finner dem, se dem, leite opp mer av samme artist med engang, osv osv osv, og det ender med at jeg konstant (spesielt nedstrupa når det ikke går av kvoten, det bare tar TIIIID), laster ned et-eller-annet absurd. Og gjør dette at jeg husker hvordan jeg har funnet noe?? Nei.

MEN….. nå har jeg faktisk funnet nytt sted. Kanskje lettere tilgang til nett = lettere å komme over absurde ting å skrive nerdeblogg om?