Scanneren min er gal

Jeg scanner .. fargeleggingsbøker… for å kunne printe så mange kopier jeg vil. Fargelegging er godt for helsa, det er avslappende. 150kr+ pr bok er IKKE.
Til mitt forsvar så strør jeg ikke innscanningene utover nettet heller, det er til «hjemmebruk».

Scanneren min har en funksjon der den merker det den tror jeg er mest interessert i, forå slippe å ha et diger bilde av hele scanneflaten. Greit nok. Men det er ikke alltid den er like sinnsfrisk, og da kommer dette her som resultat:

232313213

«VAR DET IKKE DETTE HJØRNET DU MENTE Å SCANNE? OKEY, JEG MERKET DE ANDRE FIRE HJØRNENE OGSÅ. OG 15 ANDRE TILFELDIGE UTSNITT. ER JEG IKKE HJELPSOM?? Men om du ombestemmer deg, så har jeg lagret 19 filer for deg uansett.»

MEN DET KOMMER SEG, den forrige printer/scanneren nektet å scanne når det var tomt for blekk. Jeg tar heller en overivrig beskjærings-fanatiker. Jeg kan jo bare merke hele bildet selv, om den selv på 19 forsøk ikke har klart det selv. Og slette idiotien.

