Sinnsyke søkeord – del 36

Jeg har hatt flere blogger, og får enormt med bisarre søketreff.
Noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor!! Men hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

interessante sykdommer – har du tenkt å prøve dem?!
cartoon network tre fly en hund – Dagens tegnefilm er trær som flyr på hunder wtf?!?!?!
marsvin vrengt penis – NEI
maoam pervers – DET er jo et faktum!

blodkomle med rosiner – uæææh. Til rosinene altså.
tykke servietter dagligvare – DETTE har jeg for faen aldri skrevet om?!
blyantholder clas – AMATØRER. Jeg bruker gaffa til det og.
norske pengesedler frimurer – garantert. Uansett hva du mente med spørsmålet.
hjerneeksplosjon bilder – vil du ha hjernen eksplodert eller se på andre sin eksplodert?? Og hva er mest forstyrrende??

rekechips vs potetgull – Det spørs hva du sammenligner! Om du vil ha snacksen din i fred, vinner garantert rekechipsen. Den er bare for hardcore reke-fans.
100 spørsmål for barn – Ikke spør dem noe fra mine blogger i hvert fall!!
diabetes negerboller – Uuuuuhm….  mener du sukkerfrie kokosboller? Jeg HÅPER IKKE det finnes. Det er mye mer provoserende med kunstig søtet mat enn ordet neger.
politisk suppe på boks – To ting man aldri vil se lages: Suppe på boks eller politikk.
unge vakre nakne guttetisser – HVA I SVARTESTE HELVETE. Takk for i dag.

