Youtube – del 3

Hvor er vi så i dag, utrolige 10 år etter starten?

A: Hatefulle kommentarer har tatt over verden.

B: Mat-kanaler, og helt sikkert baby-kanaler, har tatt over der også. Jeg savner en slags «directory» hvor jeg kan bla i ting ansett som mat, helse, idioti, osv. Slik som Yahoo hadde. Men der det er brukere, der havner alt i feil kategori. Så, kanskje ikke?

C: Litt som med internett/hjemmesider, enhver idiot har nå HD-kamera. Og tilsvarende innhold. Sløste nettopp bort 5 minutter for å finne ut hva et sært matlagings-produkt var, men alt jeg fant var en stygg drittunge som stammet og knotet seg igjennom framgangsmåten. Det ER ikke alt som er nyttig, selv om det kanskje er søtt.

Sier crazy cat lady, men framgangsmåter på ting kan man jo godt prøve å øve på før man filmer?? Det var i gamle dager med VHS, kassett og Kodak at man kun hadde EN sjanse. Eventuelt klipp bort rot.

Spam, kapitalisme og feilplassert anti-kapitalisme. JEG STØTTER VEVO – til en viss grad. Fordi når jeg søker på Adele + vevo, sjokkerende nok, finner jeg en MUSIKKVIDEO LAGET AV ADELE. Jeg finner ikke bestemora di som rister den beinete rumpa TIL Adele. Jeg finner ikke en stygg 10-åring som skråler seg igjennom låta. Jeg finner ikke X antall annet stygt som er navngitt «adele – låt», men DEN LÅTA JEG SKULLE HA. Men «ikke tilgjengelig i Norge» – kan kysse meg i ræva. Internett og lande-grenser henger ikke på greip. Vi er alle barn av regnbuen.

Derfor støtter jeg slike konsepter, jeg får det jeg søker på. ADBLOCK FJERNER UANSETT ALT MASET RUNDT. WOHO.

Vil Youtube være der når barnebarna våre kommer? Tja, idiotiske mennesker vil alltid gjøre idiotiske ting. Og vi vil alle se på dem gjøre det. Men det er mulig formatet kommer til å endres bittelitt, og så fort folk endelig får opp øynene for FBs diktatur, da ryker muligens Google også.