Nett-mobbing

Jeg har blitt utsatt for nok selv, til at jeg har stengte kommentarfelt.

Hvorfor startet dette her?! Det var faen ikke sånn før. Vi sendte skremmende bilder til hverandre, bannet og var politisk ukorrekte, men aldri… usaklige? «Gå og dø pls» er ikke saklig. Det er ikke konstruktivt. Å hetse noen for religion, hjemmeside eller noe KONKRET, er også teit, men det går i hvert fall på en SAK. Og noen hjemmesider, religioner og politiske retninger ER bare teite, sånn er det!! Mye jeg leser om nå virker som man bare velger ut en person og tømmer ordboka for skjellsord?!

Og hvem gjør dette? Drittunger. Og voksne damer som har nådd 40-årskrisa. Det er MIN erfaring. Og kjerringene har kanskje inspirert barna sine?! Både barn og voksne burde legges inn for å undersøkes litt, NOE er galt, og det er sansynligvis arvelig!!! Stopp dem!

Liker man ikke bloggen eller trynet til «hun der teite fittehora» hvem er egentlig mest tilbakestånde?! «Den teite fittehora», eller DEN SOM GÅR INN PÅ BLOGGEN DAGLIG FOR Å FORTELLE HENNE DET?! LA bloggen og hora være da, om de plager deg sånn. Gå ut og få no frisk luft. Seriøst. Om vi sier dette til nettmobberne, kanskje det hjelper? LOGISK SETT ER DU DUMMEST SELV.

Irriterer noe deg, hold avstand. Ikke gi det mer oppmerksomhet enn som trengs. Det er DEG det er noe galt og DEG det går utover om du bruker masse energi på ting du synes suger. Bruk det på norsklekser heller, da mine hatkommentarer aldri var korrekt stavet.

