Instagram

2014. Vi har 8 milliarder piklser på kameraene våre og tar uklare bilder av føtter.

Det skrives alltid om at man ikke bør legge ut bilder av barn pga pedofile. Hva med alle jævla fotbildene på Instagram da?! Dere VET at det er en fetish ikke sant?! Er det bare meg som vet sånt?! Si det til noen neste gang du er lei av stygge tær. «Du vet at folk runker til beina dine nå?»

Det tok hvor mange ord før jeg var innom obskure lærdommer fra internett?!

Uansett. Jeg hater Instagram. Var det nå som flickr, hvor man kan surfe og dermed se en nytte av sida uten å være medlem, men det virker ikke mulig å bla i bildene til noen uten å være medlem på Instagram?! Jeg er ikke på Twitter mer, men så lenge kontoen er åpen kan jeg jo bare stikke innom og sjekke for oppdateringer. Det er jo en veldig grei måte å bli kjent med en side på, og seinere fristes til å bruke den.

Instagram er en hemmelig klubb for folk med fotfetish.