Nigeriasvindlere

Altså.

Folkens, DERE MÅ SERIØST BEGYNNE Å HØRE ETTER SNART. Eller, dere skulle ikke måtte begynne en gang, dere burde aldri ha trengt advarsel. Rike afrikanere har ikke gitt deg større pengesummer, punktum. Om du har hatt en sånn horete familie at du tror du kan ha slekt helt nede i Afrika, hvor mye realistisk tror du det er når de bare trenger «femsifra beløp for å sette over en million kroner etterpå?» – det burde jo demre der?!

JEG HAR IKKE SYMPATI MED FOLK SOM SVINDLES PÅ NETT. Det er så jævla lett å unngå. Svar på mailen og spørr noen vanskelig spørsmål og se at det blir avslørt rimelig fort – en gang for mye heller, enn å bare hive deg på.

Men hvem av dere er egentlig dummest, svindelerne eller ofrene?  Leste om noen svindlere som ble lurt tilbake med at pengene kom i en koffert til havs, og de heiv seg i en båt for å leite etter dem. Gjett hvem som endte med leiteaksjon, ødelagt båt, og null pengekoffert??
Hvem som svindla dem vet jeg ikke – er de så dumme at de svarer på hverandres mailer?!

«Shit, jeg fikk 4000 kr i går, jeg investerer dem i min onkels tante som har etterlatt arv til meg»??

