Overdeling på sosiale medier

Jeg deler uendelig med sære detaljer om mitt meget fascinerende liv. Hva jeg gjorde i dag kl 6? Jeg kjørte tåa i ei steikeplate som sto inntil veggen på soverommet.

Jeg poster ting for å frike ut, sjokkere, underholde og informere. Okey, jeg posta det der om steikeplata for sympati. Men fikk lite.

Ingen ville uansett fulgt meg på Instagram, ingen vil se maten jeg lager. Elggryta så ut som den var påkjørt av toget.

Om ting ikke underholder, friker ut, sjokkerer for rett grunn eller informerer – ikke post det. Sympati, oppmerksomhet, komplimentfisking går ikke på den lista!!! Fylle opp internett med treningsvaner og annet, nei takk, da tar jeg heller en ny variant av goatse. Det kommer uansett bare hvert 20. år, du trener jo hver jævla dag!! kjeeedelig.

Ja til åpenhent om sykdommer! Nei til urinveisinfeksjoner på Facebook!

————————
«Skal lage meg en instagram og instagramme ting jeg blåser utav nesa og se om jeg får følgere» – ting Vero poster når Vero er lei av sosiale medier.