Youtube – del 1

Folkens, vi må prate om noe alvorlig. Noe helt vilt. Noe du ikke vil tro.

Youtube.

Youtube ble laget i 2005. NEI??

Jo.

La oss sette det litt i perspektiv. Jeg var for det første 17 år. Orkanen Katrina. Forrige paven. Skrotingen Bush. Der kommer Youtube inn. Jeg måtte la det synke inn leeeenge, da man i 2010 feiret 5 år. FEM ÅR?  Nei, det er skrivefeil?? Logoskifte? Nye eiere? NEI, sida i seg selv. /overload. Nå er de hele NI år!!

Jeg har brukt ca tre milliarder timer på den sida. Har ikke levd i 3 milliarder timer tror jeg, men har vel sett 4 videoer eller noe samtidig, ikke sant!!!

2005. Mitt kanskje mest kaotiske år, det er i grunn ikke så rart jeg ikke fikk det med meg. Jeg fikk dog med meg dette nye kalt Mozilla. Den lista der måtte jeg også lese grundig, jeg må ha lagt det inn allerede i ’04, basert på hvor jeg mener jeg bodde da jeg la det inn. Hipster nerd.

2005??!?!

Vent i spenning på del 2 – hva faen gjorde vi egentlig før???

