Funksjoner fra PC jeg vil ha IRL

«Du trenger en dotur, påminnelse på ny om 10 min» – slik at man kan bli ferdig med det man gjør får man må på dass. Om det tar for lang tid å gjøre seg ferdig og flere advarsler er gitt, vel, tvangs-bukse-restart.

CTRL-F – Jeg trenger ikke si mer????

Google House Maps – Jeg har alltid sagt at jeg kun støtter overvåking om det betyr at noen vet hvor sokka mine er. For jeg vet ikke.

Spill-lommer – At jeg kan ta hesten min i baklomma og gå videre. Og ha ca 20 sverd i en sekk uten å stikke meg selv.

Klipp og lim – Klipp ut alt rotet i soveromsmappa og lim det inn… uh.. lag ny mappe.

Winzip – eventuelt bare pakke hele dritten inn i en komprimert mappe som tar lite plass. Og så ende med 306 slike samlinger med rot i et hjørne.

Achievement list: «Ting å gjøre før man dør»-lister, burde gi en poeng/penger. Men da er det jo et sykt potensiale for juksing om vi skriver dem selv. «leve i to timer til – DING».

Dass-app – er ikke mitt problem å finne ut HVORDAN det fungerer! Slipper å gå ut av dyna når det er snø og kaldt. Da har man internett, varme og… hmm.. mat-app???

