Facebook etter 2 år

Jeg er der enda. Merkelig nok. Men alle andre er jo der!
(Vel, unntatt Ulven. Hah. Det finnes nemlig andre som meg! Og min teori om at «nerder bruker ikke FB» holder altså vann!!!)

Jeg har kommet fram til at FB er for komplisert til den store målgruppa. De som knapt vet hvordan de restarter en PC eller (true story) ikke forstår hva en «privat melding» er, men som har klart å lage en føkkings konto på FB, Twitter eller hvor som helst. FB burde strengt tatt bare være en stor rød knapp. DORO-FACEBOOK!

Venner sliter med «spammende afrikanere, hvordan hindre meldnger og venneforespørsler?». Og dette er strengt tatt et jævla knot å finne for oss som forstår nettet. Hva er da resultatet? Vel, «idiotene» forsvinner til enklere sider, seriøst, Doro sosialt medium VIL slå an, og FB taper faktisk på å være som det er.

Jeg er også i mot hele «lik brudebildet og babybildet og snørrbildet og drit, ellers sletter jeg deg fra vennelista». OOOH BURN. Jeg mistet nemlig et par venner fra jobbkurs, som la ut mye sånt. Jeg påstår ikke jeg savner dem, for jeg tomlet ikke akkurat på snørrbildene. Ugh. Prevensjons-motivasjon!!

Og sida blir generet bare styggere og styggere. Men feeden min er full av merkelige dyr, og det redder dagen min. Jeg blir litt til.

