Død mobil – del 4

Hvordan bruke internett??
Joda, noen sider laster. Men ikke de jeg trenger! Lastet denne bloggen for å se – da ble bakgrunnen plutselig 256 farger og sida lastet ikke mer?! Wtf?! Brukte Twitter på denne mobilen mye da, og så har jeg bokmerket føkkings www.frukt.no ?!?! OG SÅ PLUTSELIG BLIR DET KRYSS OVER NETT-IKONET – og jeg får sms, så fortsetter sida å laste og ikonet blir normalt. DEN KAN IKKE SURFE OG FÅ SMS SAMTIDIG.

Og så er det MAIL da. Meg og Ulven mailer bilder, linker og tullprat dagen lang. Kan jeg maile fra mobilen? Gmail fungerer, så vidt, som nettside. Men kan ikke velge «last opp fil» noe sted i wap-utgaven?!?!?!?! Og så hadde vi plutselig en mailtråd som het «pakke!», jeg svarte jo på den han allerede hadde sendt meg, ingen av oss lagde denne?! 

Hmmm i innboksen er det en funksjon som heter «e-post-kasse». Vi prøver. Legg inn passord og brukernavn. Ok. Logg på. «Feil brukernavn og passord». Neivel. Hmmm hva skjer OM jeg likevel prøver å sende en e-post via innboksen? Ulven mottok den??? Okey?? «Feil brukernavn og passord» når prøver igjen. Jeg kommer ikke INN i innboksen, men jeg kan SENDE UT??? Dette fungerer tydeligvis via magi, så vi lar det være!! Så jeg får i det minste sendt ham bilder!!!! Wooohoo!!