Du vet du er nerd – del 8

– Du er på Clas Ohlson hver tiende dag eller noe?! Wat.

– «Å plassere flere lekeplasser, gamlehjem og all slags rett ved en gjødselfabrikk høres ut som noe jeg kunne gjort i Sim City for å kødde!» – om eksplosjonen i Texas.

– SLÅ AV «SIKKERT SØK» I GOOGLE – DU FÅR BEDRE TREFF /insanity wolf  – Helt seriøst. Opplevd å ikke finne igjen normale/uskyldige/påkledde ting jeg leiter etter. Mistenker stygge ord et sted på bloggen, eller «voksne temaer», selv om jeg leiter etter en faens kakeoppskrift. Om jeg så finner 50 malplasserte peniser i samme slengen, vel… SØK OFTERE – BLI IMMUN.

– Du husker ditt absurd lange FB-passord i fylla.

– Du slår av den gamle laptopen, skjermen på stasjonæren, MEN IKKE TAKLYSET, når du er full og skal legge deg.

– Ja jeg bruker 2 PC-er samtidig, stasjonær til musikk/film, pga laptopen har ikke lyd. Og nettet fungerer ikke på stasjonæren. TL:DR – jeg er fattig og ingenting fungerer.

Man kjøper seg 3D-printer. Man lager kinky greier. Les her. JEG har altså ingen planer…dog blitt truet med lego…leker.

