Død mobil – del 2

Ting jeg ikke kan med en mobil kjøpt i tidlig bronsealder (2008)
– Surfe tilfeldige wikipediasider i senga.
– Lese nyheter når jeg våkner for å se om verden ikke har gått under, og at det dermed er vits å stå opp.
– TA BILDER, som nevnt, har ikke kabel for å bilder ut – men har nå en løsning der!
– Gå på do uten at mobil har skrudd seg av i mellomtida?! Wtf.
– Flekke opp konspirasjonsrelaterte videoer i tide og utide.

Ting jeg kan
– «bakgrunnsbilde – slå av». Okey, hva faen skjer da? Hvit bakgrunn? Greit. Nyttig.
– Late som jeg er med i antikkrunden.
– Markere grunnlovsjubileet med mobil fra 1814.
– Lade annenhver dag og nyte den fordelen i hvert fall.
– Sende folk tekstmaler med alt fra «sitter i møte» til «glad i deg»!!!!!!!!!!!??????

CIMG6424CIMG6443 
Skal man være pedantisk og vanskelig så er det jo faktisk det det står!!!! «Ring tilbake klokken»!!!!

Ordlyden er noe forvirrende (er mange måneder siden jeg lagde innlegget – se andre bloggen – og jeg var muligens…. under litt… påvirkning av… snurreballstoff…. og dette er det som ga mening å legge ut.