Snapchat – del 1

DETTE SKRIVES UNDER STERK TVANG OM Å PRØVE UT SNAPCHAT.

Hva jeg tror det er:
Noe fjortissnoobs bruker for å sende puppebilder med, uten å vite at BILDER KAN LAGRES.
– Noe å sende tilfeldige hverdagsobservasjoner med.
– Noe som er meningsløst for sånne som meg, som må frambringe bildebevis av alt jeg forteller om fra nå av.
– Noe for de som liker å leke James Bond med 10 sek på seg til å utføre oppdraget.

Hva det faktisk er:
Psykedeliske mønstre og masse «del hele livet ditt med oss, gi oss mobilnummeret ditt og facebooken din og come play with us!»
Alt man ikke vil at bestemor på FB skal se, bare uten hashtags?!?!
– Noe til å sende tilfeldige artige ting. Men jeg vil (og må) beholde bildebevis av sånt.
– Dobbelt opp med sosiale medier.
– En måte å kun se bilder av venners liv (som instagram?!), uten å måtte åpne Facebook for å følge «venners» liv.

– En måte å dele mat og babyer med spesielt interesserte på og slippe å plage sine 500 nærmeste facebookvenner med det.
– Noe som irriterer nysgjerrigheten min når jeg har 8 usette snapchats og jeg ikke har datakvote igjen til å sjekke bilder med. ARGFHGHFG.
– Uendelig med mindfuck for man kan ta bilde av noe sært noe og la venner se det i ET SEKUND. Så kan de lure resten av livet!!!!! 😀
Enda en måte å få venner til å tro du er gal på fordi de så hva det var. Ops.
– Enklere måte å svare med et trøtt morratryne enn å faktisk svare med bokstaver.

