Paypal

Paypal har gjort livet vanskelig for meg før, fordi vi opprettet den første kontoen I FYLLA,  men nå ble det brått enda verre, da jeg faen ikke kom inn på kontoen igjen. Først og fremst er jeg irritert på de «sikkerhetsspørsmålene» som er, da minst 90% av dem involverer familie, skole og annet jeg har et forferdelig anstrengt forhold til. Hva med «hva het ditt første kjæledyr» og slike mer nøytrale spørsmål?! Uansett hva jeg skrev i uansett hvilket spørsmål så kom jeg ikke inn heller?!

Så prøvde jeg å lage en ny konto, og TIL MIN STORE SKREKK SÅ GIKK DET KJEMPEFINT?! Navnet mitt, addresse, ja alt unntatt e-post og kortnummer (da jeg har fått nytt siden sist), skrev jeg inn nøyaktig som sist, og vips – jeg har nå 3 pakker på vei?! For jeg fant noe VI MÅTTE HA på Ebay, og noen selger kun varer til deg om du har en Paypal. Store, trygge Paypal lar deg lage så mange jævla kontoer du bare vil med samme navn?! Wow.

Og enda verre, jeg var full (host, denne gang og), og skrev inn feil navn@leverandør-kombinasjon, og fikk aldri BEKREFTELSESMAIL. Men inget problem, man kan ha 7 e-postaddresser knyttet til samme paypal så bare la til den jeg tenkte å bruke?!

Paypal er kanskje et greit verktøy, men det er et jævla merkelig verktøy.

