Hva nerder gjør i fylla – del 4

– Den gangen folk faktisk bruke MSN, sånn på tidlig 1700-tall, da sendte jeg folk E-POST om de ikke var pålogga og jeg drakk. «- Jeg har fått tre mailer fra deg, og to av dem inneholder bare kjempesvære smileys????»… uuuh.

– «Det er rygg når det ikke er sprekk mer!» – forklarer anatomi.

– Spiller sudoku på mobilen bare for å se hvordan det føles.

– Innser at mange av symbolene Icke pratet om i sammenheng med Saturn, er merkelig kjente. Og googler opp bilder av Alex Kidd in Miracle World. SLOTTET I SLUTTEN?! HOPPE PÅ STEINENE?! DER?! DE DER. Alt er Saturn-symboler.

– Velver glass pga laptopledningen. PGA LAPTOP-LEDNINGEN. IKKE FYLLA. Fordi laptopledningen og laptopen må være der man er på golvet. Nei, jeg kan ikke ta den ut, det hadde jeg skjønt full. Den vil ikke være på uten strøm.