100 ting å bruke smartmobil til – del 3

Uansett datatrafikk-kvote en dag har apper, spill, fyllenedlasting av apper, sol.no, ringblad.no, bussruter, været, snusk under dyna, alt man lurer på til alle tider…. faktisk tatt den kvota og.

Det blir som å mangle smartmobil helt, men jeg KAN jo gå på nett, om jeg synes det er verdt å risikere et par kroner i kostnad.

5 dager å ikke burde/ikke kunne bruke datatrafikk betyr:
– Jeg får ikke brukt FB i senga eller på dass. Ergo får ingen svar før etter jeg har stått opp, vært på do, og kanskje gått en tur!!
– Jeg tester snapchat og må bare kutte ut det for nå. DETTE GÅR UTOVER BLOGGEN.
– Legger meg mye seinere enn jeg pleier,  pga det ikke er «internett i dyna. Er man først i dyna kjenner man hvor vaaarmt og myyyykt og zzzzzzzzzzzzzzzz
– «Gratis» sms er jo en fantastisk ting. Man får i det minste kommunisert med folk I NORGE, som man har nummeret til.
– JEG FÅR IKKE DELT TING JEG LAGER MED NOEN OMG. Verken mat eller stoffdyr. AAAAAH.
– Surfe på bisarre ting man lurer på må vente til neste morgen. DEN ANDRE BLOGGEN LIDER OGSÅ.