100 ting å bruke smartmobil til – del 1

100 ting å bruke smartmobil til
Alt jeg første natt uten (!) ville gjøre med mobilen, men som ikke gikk, siden den døde på kvelden.

Søk etter lyrics til låta du hører på for å prøve slappe av.
– Se på kattepusbilder for å senke blodtrykket.
– Søk etter svar på ting du lurer på, om alt fra pelikaner til kjønnsorganer.
Søk etter løsninger på «fittefaenskapssatansdrittmobil som ikke lader».
– FB-CHAT. MED FORSTÅELIG SKJERM. Fordi alle logger på kvart på 2.
– Fortelle venner om rare drømmer så fort du våkner. Vent nå.. hva var det der om søking på natta…

……. hva faen skal jeg med FB uansett, jeg hadde fått .. spam?!

MAIL OK
– Surfe telenorpriser.
– Klokke-alarmer til alle behov. MED DENNE LÅTA.
– Du har ikke prøvd morragretten før du ikke har hørt pusekatter!!!!

– Når man først våkner, våkner man bare mer av å bla FB eller sol.no. Man blir sjokkert, glad, må tenke for å svare venner, og vips – «jeg er våken nok til å stå opp!»

– Hadde jeg ikke kamera på denne gamle.. hvor er knapp, snarvei? Hvordan fikk jeg bildene til PC….?! Uæææehm?! Jeg tror jeg lar det være.

– «Hva er klokka? Min er 0811, meldingen fra deg står som mottatt kl 0745?!» KLOKKA.NO JEG ELSKER DEG. Var noe sommertid-knot og… gudene vet hva.

– Jeg glemte sommertid pga jeg sov med to dyner på og vinduet igjen natta før, og YR.NO er min temperaturmåler uansett.

– NEI JEG DRAR TIL BYEN OG SNAKKER MED TELENOR – når går neste…. buss… nett på mobilen, bokmerker til riktige ruter…….. «#!»#!¤#»¤%&%!!!!!!!!!!!!!!

– Telenormannen: «Hva er nummeret ditt hos Netcom?» «!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!»….. anti-klisterhjernen har hatt dette som en huskelapp på .. den døde mobilen. Han ringte bare butikken fra min da, ikke større problem.