Sinnsyke søkeord – del 35

Jeg har hatt flere blogger, og får enormt med bisarre søketreff.
Noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor!! Men hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

fetlife dunjakke – W.T.F. Seriøst. Men det er garantert en fetish for det og, siden folk vil ha sex i både regnfrakk og ned-tissende kjoler liksom.
hater mammablogger – jeg og.
mastubere live chat – nei.
jafs viltburger – ????, fortsatt.
forhindre stankelbein – DET vil jeg også vite!!! Brøl til dem!

kaktusfiken er farlig – jeg fikk haka full av pigger, men det er MEG.
sjekking og ordet seig – ???????????
interiør+søker+jobb – hvis interiøret ditt leiter etter jobb, foreslår jeg å kutte ut fleinsopp til frokost.
katt lager mat – jeg har sett hund lage mat.
fikk en omgang ris på rumpa – GRATULERER. Du hadde vel vært ulydig da.

døde kjendiser konspirasjon – helt sikkert.
må lage mer soho – spørs om den går å lage selv?!
hva heter den grønne anda i looney toons – Den heter «legg fra deg morro-røyken og gå ut litt».
hvorfor jeg hater potet – ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hvordan servere tortillas – på tallerken?!

hvordan man lage oboy drikk – Gratulerer. Enten er du helt idiot, eller skal du lage DRINK? I så fall enda verre!! Slags White Russian for barnslige?vekkeklokke oppfinnelser – ?!?!

usynlige vegger symbol – et jævlig dårlig symbol!!!
observasjoner av barn – meeg??
postman pat hitler – uffda.

