Sinnsyke søkeresultat – del 15

ojojo

Jeg… tegnet noen øgler og noe og trengte litt farger og sånt.. Dette er Googles relaterte forslag. Og hvorfor dukker SIv Jensen opp!
———————————————————————–

http://www.kvasir.no/bildesok?q=nettbank+java#page=1 er for mye å ta bilde av. Jeg prøvde å finne bilde av javaboksen jeg har pga en samtale, den som tar noe sånt som 5 min å få opp på mobilt bredbånd, på en god dag. Om kvasir lurer på hvorfor ingen bruker dem….

Så hvorfor gjør du, Vero? Vel, jeg var full, på mobilen, og google lar meg faen ikke direktelinke til bildetreff lengre?!?! finner ikke ut hvordan i hvert fall. Og lagrer jeg bildet får jeg et frimerke.
————————————————————————————

1236428_524402017645409_1623363946_n
Prøvde finne ut hva faen «rundbiff» var, og jeg ser faktisk et bilde av roastbeef her?! Var snakk om en gammel avisreklame for «rundbiff i skiver»,. Det var en gang man snakket norsk i Norge, nemlig, og spiste ting som «hytteost». MEN FUN LIGHT HAR INGENTING MED KJØTT Å GJØRE.

