Sinnsyke søkeord – del 33

Jeg har hatt flere blogger, og får enormt med bisarre søketreff.
Noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor!! Men hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

harebæsj oppskrift – jeg gir opp.
konspirasjon 56 – hva hva hva!
100 interessante mennesker – jeg håper jeg er en av dem?
ytringsfrihet barn – barn sier mye klokt!
hesteræv – ?!?!?!

Nudister – uuukey. Men sikkert pga denne.
nakne damer tumblr – ikke her!!!
sosiale medier under katastrofer – jepp, de er der dessverre da og.
kat med øks – !?!?!

bæsjer snegler – … første treff er meg. Jeg dømmer ingen, dette er uansett sånn jeg googler midt på natta. Så jeg måtte. Jeg fant forumer der man klagde på fiskebæsj i akvariet*, skaff snegler. Jeg fant VIDEOER av snegler som bæsja?? Tråder som involverte både snegler, og klaging på gåse-bæsj. Men få klare svar.

kan jeg logge på skype via fb? – ja, det kan du.
sinnsyke nettsider – hei hei!
«musikk uten nett» – det heter overprisa, eller pirat.
hvordan brette vårrull trekanter – hva er det med disse jævla trekantvårrullene!!!
work jokes – ???????????????????????????

lsøker jobb for barn – barn skal ikke jobbe, barn skal lære seg å stave?!
gassmaske – …. nei.
interessante spørsmål til jenter – finn ny lurt på reddit!
sex butikk –  IKKE HER.

————-
Sånn totalt urelatert til alt men det er for sært til å holde for seg selv: Fisketypen man klagde på er jo faen meg sugemaller?! Har man ikke disse for å rydde opp etter de andre fiskene? Og så må man ha snegler for å rydde opp etter… ryddehjelpen?! Wat.

