Nerde-tilståelser – del 2

Jeg drepte eks-samboeren i World of Warcraft. Han vet det enda ikke.

Vi delte en stort bord på samme rom, til alle våre skjermer og ting. Han spilte WoW. Det ringte på. Han ble stående i døra og prate. Jeg hørte noen helt jævlig irritable lyder fra en edderkopp eller noe han slåss med. Jeg HAR spilt diverse MMORPG, og forstår jo litt taster. Men aldri WoW, skjønte ikke hvordan drepe, satset heller på å heller løpe langt unna, slik udyret ga opp og holdt kjeft.

Jeg er usikker på hvorfor jeg ikke bare trykket «mute»??

Jeg løp rett i en bjørn i stedet. Og døde jo så klart momentant. OJ. Forlat åstedet, lat som ikke noe.

Han kom inn igjen og «- jeg er død jo.. ja jeg så edderkoppen så fort det ringte på, det var ikke så nøye å dø, jeg forventet nesten dette.» «- Ja og så kom en bjørn!» «- Jaja, sånt skjer!» Jeg regnet jo med at han kunne se i loggen hva som faktisk drepte ham. At det var meg som var lei av ulyd sto jo DERIMOT IKKE NOE STED.

