Sinnsyke søkeord – del 31

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

musvask – Ja, musa må vaskes. Datamusa.
pupp – Nei. Ikke her.
kattepsykose – mmmulig rett sted.
hundedritt overalt – ja det har vi her. hvorfor søke på det?

isabella blogg lage lekeslim – …..?!
fruktfat til barn – Ikke her i hvert fall.
kjønnsykdommer konspirasjon – Helt sikkert.
stein rambutan – Er den stein?! Har den stein?
avisinnhold – Bare søppel.

hvordan varme opp kjøttdeig – skru på komfyren??
ape pupper – ?!?!?!?!!?!?!?
kjønnsorgan hos jenter – ……….
intressante oppfinnelser – ja jeg finner opp mye rart!
pitabrød barn – barn skal ikke spises!!!

ford suck – ok?!
jeg hater smartmobiler – jeg og!!!
forskjellige typer avfallskverner – Personen over søkte så på dette her, for å ødelegge den.
sammenklemte pupper – Au. Og hvorfor. Og hvorfor meg?!
vero musikk – jeg kan ingen instrument. Mulig jeg ER min egen musikk?!