Sinnsyke søkeord – del 28

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

jeg drikker svart kaffe for mye – jeg kan ikke gjøre det. Da får jeg den store skjelven.
når han ikke får oppmerksomhet så flipper han ut – Disse søketreffene forteller en hel historie noen dager.
hvordan lage hakk gryte – hakk i gryta er ikke så vanskelig nei?!?!
cia konspirasjon – Alle sammen.
hvordan lage hakk middag – hmm, er det ikke noe med reinsdyr som heter hakk? MEN UANSETT?!

barskapet til biskopen – ja der er det sikkert mye rart!!
pupp – har man sett en, har man sett begge?
tumblr blogg jeg er naken – hva.i.helvete.
hvordan lage art attack lim – hahaha!!! ja det lurer jeg og på. jeg trodde det var en merkevare (PVA glue) men så fant jeg dette.
søker job mat teknolog – søker du job så tror jeg ikke du får noen jobb altså.

prøvd nettdating – du har det ja? Og ble like livstrøtt som meg?!
kopp og – kaffe?!
hva liker snegler og ete – tja si det? hva bor de midt oppi f eks?!?! Marsipankaker eller løv og gress?
konspirasjonsteorier scandinavian star – Ikke som jeg vet om i farten, men jeg tviler ikke.
sove interiør – du ser jo ikke interiøret da uansett! om du ikke maler med selvlysende maling!

hva betyr ordet grin – I Norge «gråt», og i Danmark «latter», når jeg griner av latter er det morro på alle språk!
hva heter serien på mtv med egg – ?!!?!?
tegneserie gutt, hund og butleren – ?????????????????????
bilderamme gaffateip – oh, ide.
hater rema – …. okey.

