Sinnsyke søkeord – del 27

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

frikk barnetv’ – hææææ!
strekmannen – ja han er en strekmann.
dasslokk hvor mye koste – JEG vet liksom det?!
middag kjøttdeig ost nudler – det vet jeg alt om. det er godt.
ja, jeg vet at dette ikke har noe med interiør å gjøre men – men hva da!!! skriv i rett boks ditt fehue.

han er litt nerd – da bør du holde godt på ham. De er bedre i senga.
logg i bildeform – «tegneserie»
batman birthday gif – i alle dager.
fleksnes episoder – jeg har ikke skrevet manus til noen nei.
vero blogg – hei hei!

verdens korteste pænis – PÆNIS.
idiot som selv har prøvd seg på meg – ja da er han idiot ja.
gjøreliste – jeg vet ikke hva du trenger å gjøre? har nok med min egen!
konspirasjonsteorier nye øyne – ja, se på alt med et våkent sinn.
er bomullsbarn en metafor? – nei, det er en grimm realitet.

blærekolaps – akkurat.
«sparepære på badet» – Ha dem akkurat hvor du vil du, bare husk å evakuer om de knuser.
bilder av bordskikk – ahhahaha hvorfor meg, hvorfor søke?!
mat lagings ting – ting og tang altså.
kleshengere for undertøy – dagens vinner?!