Sinnsyke søkeord – del 26

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

meitemark – barndoms erfaringer –  Ikke del dem i to.
jupiter reddet jorda 2012 – Ok, det hørtes helt vilt ut, men noen mener Jupiter tok i mot en asteroide ment for Jorda. Dog lite info her og nå. Finner jeg mer, innlegg her.
skrillex stygg – han ser ikke så veldig lur ut nei. Men men.
papirkutt i ansiktet – au?! DET har jeg ikke klart. Fikk dog et 7+ cm på leggen en gang.
hva heter serien på mtv med egg – uuuuh?

sukrin i sprengstoff – hva faen?? jeg fant ikke noe.
produktplassering big bang theory  – JA DET ER DET MYE AV. ALLE DRIKKER LETTBRUS.
idioter som drikker – De er det mange av.
finne nye chat kjærlighet venner e kontakter med profilen 2012 / @ hotmail.com – HÆ?! Kom deg av nettet.
stuepike hønefoss – oookey?

cia konspoirationer – uh, okey? noenlunde forståelse av konsepter som språk er greit før man begynner på det der.
22 juli konspirasjon – jeg får faktisk ganske mye søk på det der. sykt nok.
hvorfor hater folk dubstep? – fordi det er overalt, blant annet.
hvordan lage oboy pulver – uh. okey, seriøst, kakaopulver og sukrin er en god start, men det er no drit å røre rundt i kald melk. Hvorfor oboy er magisk vet jeg ikke.
skohylle med glidelås – vi har en vinner.

