Sinnsyke søkeord – del 24

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

nakne kvinner – NEI.
kan man drikke øl med utløpsdato –
all øl har en dato, så, ja? Mener du etter utløpsdatoen, smak!!
«å bæsje i» –
hva faen?!?!?!?!!!? I dass håper jeg?! Skogen duger, men, seriøst, igjen, HVA FAEN?!
nerd blogg jente – hei og hå.
fakta om gjess – fem av dem kan drepe et menneske.

chilinøtter teknikmagasinet – selger de noe sånt der, vel, da tør jeg ikke å ete dem.
donald og de tre vennene – hva gjør de sammen?!
analen lukter sjokolade – GRATULERER.
karikatur av livredd skiløper – uhm?
store jødekake – du store mariekjeks!


kuk vits – Det var en gang en kuk som gikk inn på en bar. OG SÅ KOM GRISEN LØPENDE UT.
søke på jobb tull – ja det er faen meg bare tull. Penger altså. Helt ubrukelig.

hvor,får,man,tak,i,pukka,te – nei,det,er,jo,noe,å,lure,på. WTF???!?!
jøde melkepulver –
hvis melkepulveret vil være jødisk så skal det jaggu få lov til det!
negerkongen pippi – det er ikke pippi som er negerkonge!!

panda brus – igjen?! mener jeg har nevnt dette før også. Er det noe som finnes?!
insekter navn på –
Ole, Per, Nils, Johan.
potetgull i rema 1000
– ja det skulle man jo tro de har??
china faen –
Fy!!!