Sinnsyke søkeord – del 23

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

what is this – det lurer faen meg jeg på også mange ganger!
bilde av tissefanter – !!!!!!!!!!!!!!
irriterende link man ikke kommer ut av – gratulerer?!?!?!
insekter i asia – ja dem er det mange av! Tre meter lange er de også!
doktoronline gamle innlegg – HVORDAN havnet man her!!!!

selge snegle – lykke til.
splat tannkrem – splat!!!
thailandsk slanke te – ikke her nei.
godtepose på vgs innhold – får man utdelt godteposer der nå?!
klipt meg kort – gratulerer.

blogg «sokkene mine» – har sokkene dine blogg? så artig.
oppskrift kjøkkenfiller – SKAL DU ETE DEM ELLER LAGE DEM?!
konspirasjon smør tine –
AHAHAHAHAHHAHA. Kremt. Jeg mener. Nei, så klart ikke.
ting du ikke sier på kontoret – det finner vi eventuelt snart ut siden jeg har søkt jobb der igjen?!
rådyr hyl –
dyrelyder har jeg ikke dekket!!!

sur kanin – seriøst.
sånt sier man ikke – nei fy og skam!
aspartam mine – mine?! Er den brukende til sprengstoff også nå?
navn på sinnsykdommer – gratulerer.
alle gangene – alle gangene man søkte på noe dust og ikke fant det man forventet

