Sinnsyke søkeord – del 22

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

negerbollene på veteranbilen på svinesund – rett og slett bare WOW på denne her. Den må jeg prøve å forklare. Det var et bygg som het «veteranen», med en veteranbil på taket der. Men det brant ned i ’10. OM det var negerboller der er jeg usikker på!!
mye krem på kroppen – da får du hente håndkle.
usama please hold skjeft.no – Altså.no.
zalolukt flaske baby – Hvis ungen lukter zalo foreslår jeg å begynne å vaske den på badet?
sandvika storsenter ananas lys – lysende ananas. jo jo.

bruser smaker likt – Du er tett i nesa?
kaffe lakris –
Det var et konsept det!
hvor mange bruker andres bilder på nett
alle sammen tydeligvis.
plukker hunde basj – man plukker den ikke, man ruller i den.
ta pepperkakedeigen ut fra kjØleskapet – Du åpner den jævla døra, og tar den ut?!
jeg tester blogg.no smak – blogg.no smaker ikke noe godt.

jødekaker med sylte – syltetøy? Sylte-pålegg??
matbiler – En bil med mat i er en bil med godt humør. Eller noe.
jeg ser blomstene – gratulerer.
gul brus –
ehm, solo?! fanta?
stevia freakforum –
For en sær kombinasjon, stevia kan verken sniffes eller sprenges?

helvete blomst – Denne må være den særeste?
freia rar sjokolade
– Aldri likt freia jeg, så alt derfra er i grunn «rart».
glamourbibliotekaren + iherb – Hva er dette, en slags rosablogg jeg aldri har hørt om?
vi tester nøtter – Vi tester mye rart her på bloggen ja.
hitler hologram – Ja man finner helt sikkert en teori om det også.

