Sinnsyke søkeord – del 21

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

bob krydder – ?!!??!?!?!?!
fisker mantale – ?!!? Manntall?
pølse i brød tegning –
?????
irriterende email – ja dem får jeg mange av.
litt om alt frimureri – det er bare tøys alt.

stjerneras heter – "stjerneras". (Eller stjerneskudd?)
harry potter godteposer – Siden godteri og merkevarer er blitt politisk ukorrekt, tviler jeg. Var det ikke en Donaldpose?!
losjens symboler – hvem losj? Nisselosjen?
fakta om papegøyer – hos meg?!
nerde snacks – rofl.

aspartam eva – jeg tror ikke Adam og Eva spiste sånt nei.
banan – rett og slett.
grønn brus – sjekk innholdsfortegnelsen. Står det grønnfarge noe sted? Hvis ikke, ville jeg ikke drukket grønn brus.
knust potetgull – da har du satt deg på posen.
nåtidens barne-tv – er noe forbannet tull.

mennesker foretrekker å spise ferdigmat fra burger king – HELT FEIL: dumme mennesker foretrekker den slags mat. Og blir bare dummere av det. WTF?!
mus i brus –
igjen, står det ikke mus på innholdsfortegnelsen, styr unna.
panda biff – ……………….
biffen smaker lever – da har du gjort noe feil. (eventuelt er den gammel.)
pølsekonsept – det kan være så mangt?

