Sinnsyke søkeord – del 19

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

blekksprut tegnet – Et tegn fra oven eller en tegning?
torilla chips som erstatning for nachos? – …. kan man bruke gulost som erstatning for hvitost?
innvandrerbutikk alkohol –
jeeeg ville stått over det tror jeg.
pepperkakehuset ser helt fantastisk – ser det fantastiske ting?
stygge hus – hvorfor søke på dette her?!!

pepperkakehus noas ark – skal huset på arken eller skal det være arken?!
sjokolade logo – sjokolader verden rundt har samme logo, helt klart.
mandelsmak i munnen
– da har du nok spist mandler.
pasta typer –
disse typene som spiser pasta altså, de er kriminelle de!!
smak rosa –
Denne kjøttpuddingen smaker så rosa i dag!

donald godteposen
– ikke her i huset i hvert fall.
kina sjokolade stang –
hæ?
en vanlig frukt er litt radioaktiv –
da er i så fall et vanlig menneske det og?
pulver lim på butikken til matlaging –
lime mat?! eller… uendelige muligheter? Lim sammen tortillaer så ingenting faller ut??
flak med rekesmak
– flak??? Er dette fiskemat?


pose stappe i munnen – uh okey.
flykrasj – mener du makrell i tomat?
godta meg som jeg er – ja gjør det!! æsj, personen som søkte på dette trenger en klem. drikkeglass skilpadde – upraktisk å drikke fra en skilpadde vel da? Spriten renner ut der beina var?
rart katte fjes –
Er ikke alle katter i grunn rare?

