Sinnsyke søkeord – del 18

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

enkel marsipan ku – Dette er faktisk ANDRE gang, bare denne gang "enkel". Wow.
slette bilder på google jobb miste –
Det var da voldsomt?!
lage noe av gelatin? – Ja det kan man jo godt gjøre?
bestille tranebær – Ikke her i hvert fall.
5pk med kakemenn –
Holder lenge med en for min del.

hva betyr sært ? – Tydeligvis meg, siden man fant meg ?
svevende vrakdeler – Wow.
coop peanøtter varedeklarasjon –
Hvorfor i vitenskapsens navn finner man MEG? Og.. peanøtter, salt, olje?
mais i kjøleskap + aluminium – Maisen bør du har i kjøleskapet, aluminiumen skal i garasjen!
levende sjøgress – Rått er sikkert bra, men levende tror jeg blir litt uregjerlig.

japanesisk snacks –
Japanesisk hørtes ut som en artig nasjonalitet.
larver som kan finnes i sjokolade – Håper faen meg ikke det er mange av dem?
wasabi solsikkefrø – … interessant kombinasjon. Har dog sett med TACOsmak.
første gele i norske butikker – ….
hva er sort pasta? –
En du har glemt i kjelen rimelig lenge.


spiselige fiskeslag – minst et par stykker.
sokker til klumpfot – strikk dem sjøl.
remsa til klokke – uuuuh hæææ?
ordtak har du ikke noe hyggelig å si – trenger du ordtak når du ikke har noe hyggelig å si? okey det er vel pga ordtaket "har
du ikke noe hyggelig å si, uuh… hold kjeft?"


