Sinnsyke søkeord – del 17

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

møkka henger – Ord deling er gøy dere! Men hva faen… tenk om det ikke er det?
alle typer brus
– Så spesifikt og fint.
oldtidsmannen –
OG MAN FANT MEG?!

genmanipulerte blåbær – det håper jeg ikke finnes??
lyst å gi faen –
ja jeg og.

åssen spiser man kaktusfilen? – Åpner munnen?
smaker annerledes overgangsalder – Smaker overgangsalderen annerledes for noen?
flat i ansiktet katt og  flat fjes katt – Skriver jeg så mye om flate katter at jeg får to treff på en dag?

brus i usa – Eh?
jobbintervju nøtter – Jeg antar det kanskje er hjernetrim-nøtter, men kan vi være sikre??

hvordan unngå stankelbein –
Det går ikke, de infiltrerer alle rom i huset. Spyl dem i dass når du ser dem.
pinne spiselig –
er du en hund? En hund på google??
solsikke chips – Jeg antar man tenkte solsikkeolje, om man ikke har greid å fritere blomsten?
pepperkake posthus – håper ikke du har tenkt å sende huset?!
piske eggevite pepperkake hus – wow, er det så lett?! Bare piske egget og vips er det hus?!

pipe med djevelhode – sikkert noen som har det og.
bilder av bamser – ide: bildesøk.
opp på egget – Ja høna pleier å sette seg opp på egget?!
larver på kjøkkenet – vask litt?!
turistinfo ringerike – MEG?

