Sinnsyke søkeord – del 16

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

hvor mange år har de tullet med dommedag – sansynligvis siden sivilisasjonens start.
sopp rundt munnen –
….. jeg håper vi ikke snakker DEN type sopp??
solo på glassfarge –
Solo-brus på farget glass er sikkert like godt som Solo i klart glass?
Sjokolade sirisser –
øøh nei takk.
stygt matbilde – Jeg vil heller ha blogger med stygge bilder, enn photoshoppa.

hvorfor spiser ikke kuer gule blomster – Ehm, er det en grunn for det? Min absolutte favoritt så langt!!!
sofa+insekt – Ikke stedet å ha insekter synes jeg.
nett til badeleker – Gratulerer og her finner du min gale verden??
sokkene mine – får enormt mange søk på dette. Har noen tenkt samme som meg, å google etter dem?
hårete kopp – Nei, det vil man helst ikke drikke av.

den hvite kua – den gjør hva?
sovende gås – ja da dreper den deg i hvert fall ikke.
meitemark på verandaen –
Jeg håper du bor lavt nede, meitemark i 4.etasje er litt drøyt.
ekkelt å være menneske –
Det er eklere å være larve.
galprofessor –
De andre drømte om å være prinsesse. Jeg ville bli gal professor.

bilder av tissefanter –
SLUTT Å SØK PÅ DETTE HER!!
hvordan opprette en blogge –
Gå ut i skogen og spørr Gud om lov. Jeg tror han sier nei.
matinnhold android – hæææ?
bleksprut ringer/akkar ringer – du får svare telefonen da!!!!
coop appelsin og mandarin juice smaker rart – gratulerer.

