Sinnsyke søkeord – del 15

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

hvorfor lage genmat – det lurer jeg også på.
mexikansk mentalitet –
wtf!!
sopper – det kommer kjønnssopper og tar deg med sånn grammatikk.
marsipan ku – den var ny. Finnes sikkert.
glad mat fisk –
Man bør ikke spise sur fisk nei.

butikk som ligner på teknikmagasinet? – WTF, fant meg på dette?! Clas kanskje?
larve som ser ut som en pinne? – Pinnedyr-larver?
panda brus –
Ehm, brus med dyresmak har jeg ikke kommet til enda.
jeg kjøpte hello panda –
gratulerer det har jeg også gjort.
hva har folk søkt på –
Hei, et meta-søk!

dessert med jordbær og havrekjeks –
det hørtes i grunn litt kjipt ut. Dessert skal ikke inneholde havre!!
justin bieber konspirasjonsteorier –
Fortell fortell!!!
sinnsykdommer – Ehm.
advarsel trekant på fryseboks – ja, man burde kanskje skaffe seg det.
kjærlighet på pinne, som vi slikker inn – absolutt ingen forsøk på tolkning.


bilder av tissefanter –
SLUTT Å SØK PÅ DETTE HER!!
hvordan opprette en blogge –
Gå ut i skogen og spørr Gud om lov. Jeg tror han sier nei.
matinnhold android – hæææ?
bleksprut ringer/akkar ringer – du får svare telefonen da!!!!
coop appelsin og mandarin juice smaker rart – gratulerer.