Sinnsyke søkeord – del 14

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

verdens største produsent av mais – ikke meg i hvert fall!!!
oppskriftsbok retro –
jeg er verken oppskriftsbok eller retro??
gammel juice – høres ikke spiselig ut.
fakta+om+snok
– …… ingen slanger her.
kakemenn fakta
– trenger man fakta, gå på biblioteket??

blodnom
– hæ?
ting man ikke sier – velkommen.
veros gale matpose
– hei og hå. Men det var godtepose altså.
en pose med godteri som var blå, røde og grønne – …….
marsvinet mitt nøtte :d ❤
– hahahahahhaha

omskjært penis
– nei.
rema slutt landlord produkter – jeg er ikke Rema, men kan godt svare: Ja, landlord er vekk, alt skal nå hete "Rema 1000".
fakta om panter – panter?!
eksorsisme+fakta
– all denne faktaen. Og eksorsisme?!
kaktusfiken farlig pigger
– livsfarlige!!!

sår nese utenpå – da har du vel hatt nesa borti noe du ikke burde. Rakfisk f eks.
er økologisk peanøttsmør godt – tjaaaaa hva med å finne det ut? Det smaker fortsatt peanøttsmør, lissom??

en lett måte og tegne hello kitty på – seriøst.
kjøleskapet ikke i water –
nei det håper jeg virkelig ikke! Det skal ikke være i VANN! I vater derimot.
fine cupcakes –
og da fant du MEG?

