Sinnsyke søkeord – del 13

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

Artige sokker – Ja jeg har et par med frosker på, de er veldig artige.
spennende ting i sverige –
Ja, det synes jeg det er.
unngå vond lukt på utedo –
jeg er målløs. A: Folk har sånt enda? B: man finner meg?! Løsning: bytt dass!!

en sjokolade – akkurat.
tissemann bilder –
altså.

ostefat – kan virkelig ikke si at jeg har skrevet mye om ostefat??
sprett butikk – en butikk av gummi eller en som selger nye Tine-barneserien? Det er vel ca alle uansett.
piggete nøtt –
au?
litago ku forfra –
veldig glad det ikke var omvendt.
mønster av kaffe og melk – sikkert en fin tapet.

er det ikke lov til å legge ved link i blogg – nei, dødsstraff. WTF?! Har sett folk spør om det er "greit om jeg linker til deg?"
chilinøtter hvordan det lages –
rein og skjær magi.
grandiosa biff bernaise –
hahaha så absurd det enn høres ut: det finnes. Sjekk frysedisken i Svinesund.
nansenbildene – de finner du IKKE her!! Ser jeg dem flere ganger nå så blir jeg faktisk blind.
miljø potetchips – miljøvennlig snacks er det sikkert et marked for?

de beste kokkejakkene – forbi min fatteevne.
spruteflaske soyasaus –
DA er du faen meg avhengig av soya da!
hvordan få fjortis hår? – Nei si det!!!
hva smaker tomat – HERREGUD, så utrolig mange "hva smaker X" treff jeg får. Altså. Kjøp en tomat, en hva som helst. Gå utendørs en og annen gang.
alkohol på nyttårsaften – utrolig dårlig kombinasjon med sprengstoff synes jeg.

