Sinnsyke søkeord – del 12

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

hva gjør normale folk – De kjedeligste ting i hele verden.
ta bilder uten at noen ser deg – Det synes jeg faktisk ikke du skal gjøre. Frik.
veros gale matpose – Haha, den elsket jeg!!
gummi bæsj –
Denne elsket jeg derimot ikke. Snakker vi spise-gummi eller leke-gummi??
hvilken mario sopp er du – i følge denne testen her så er jeg Biesoppen.

hvordan lage ristede mais – kast dem i lufta!
stålampe bestemor – ikke forveksle de to, jeg tror ikke bestemor lyser.
skilpadde med toblerone topper på skallet – hæ?
Tissemann – når skrev jeg om tissemenn!!!
frukt med en nøtt i
– gratulerer, reine kinder-egget.

veronica skjegg –
eehm, hva antyder du?!
innholdsfortegnelse sukker –
… ja det står nok det på det meste.
tyrkisk pocky –
tro hva det smaker?
Jeg vil spise mais i datarommet –
…. hæ?!
hva skjer om du tapper blod med vilje – Bare å prøve det…

hva er samfunnskritikk – f eks at skolen er så jævla dårlig og at ungdommene faen ikke følger med i norsktimen. DET f eks er samfunnskritikk.
fryse hummer –
fint at du har en kald hummer, hvorfor trenger du meg?!
pølse og brød = 25 kr pølsa koster 20 kr mer enn brødet – HÆ?!
ku sokk – kuer meg mer og der!! Og nå med sokk!!
ogsa mange ol hvalbiff –
hæææ!

