Sinnsyke søkeresultat – del 2

Vi har jo sett på hva folk søker på og havner hos meg. Noen ganger søker jeg opp selv, for å prøve å se hva faen A: de fant hos meg* eller B: hva faen de kunne være på leit etter.

Jeg prøvde å finne ut om "te med banansmak" fantes, men fant heller "kondomer med eple og banansmak". Banan på bananen?!

Jeg søkte på andungen kvakk kvakk for noe, og et av treffene var… en jævla pupp.
Tror jeg søkte på det norske navnet, men det italienske original-navnet er Quaq Quao. Som må bety andelyd eller noe?!! PUPP. Han ble skuffa for han huska ikke den episoden.

fdgfghfgh
Jeg lurer på varighet på selvrevet ost, og … Oslo. Ok.

 

"Lim inn tekst eller nettaddresse" står det. Så jeg gjorde det. Swahili oppdaget. Ok.

dsgdsggddsg

 

————–
*Blogger og søk er nemlig et reint helvete, håper noe gjøres med det. Søker man på "bringebær muffins" (LITE FANTASI JA), får man gjerne treff hvor et innlegg handler om bringebær, og et om muffins. Ergo var det ingen bringebær-muffins å finne. Dette forklarer sansynligvis en del rare treff hos meg, men … ikke behovet for å søke etter det!!!