Sinnsyke søkeord – del 11

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

eple i sokkene for å unngå tåfis lukt – Ooooooog vi har en vinner.
chilinøtter til papegøyer –
Polly er blitt avansert?

vero barne tv – Nei du, det tror jeg ikke at jeg får lov å lage.
drikkeglass erotisk –
javel?!
hvorfor så masse flygemaur –
Fordi Gud er ond!!!! (jeg hater flygemaur)

synonym sukkerbit –
Tannlegebesøk, rotfylling…?
konspirasjons bilder – bilder for å forklare? Ja kanskje man skulle lage en “paranoia for dummies”-bok.
norske larver – bare å gå ut og spise en.
mexicansk tema – jeg har mange gode ideer for taco o.l. Kanskje jeg skal kjøre et sånt tema.
ser ikke alle venna mine på facebook chat – jeg ville ikke synes det var et problem altså.

hva har man i godteposer – jeg håper og tror noe spiselig. Ikke maur f eks.
kina restaurant bearnaise oppskrift – Jeg vil ikke spise bearnaise på en kinesisk restaurant?!
sur mage av pop corn – 90% av disse søkene aner jeg ikke hvorfor finner meg. Og gratulerer.
hvordan spise pocky – Jeg foreslår med munnen, ikke rumpa.
navn på hudfarget fargestift – "hudfarge" het den bare når jeg var liten. Ahem.

godteri som freser – da er det faen meg sint da!!!
er det lov å ta andres bilder på nette uten å spørre – NEI DET ER IKKE DET DE SOM GJØR DET BURDE BANKES OPP!!!!
bilder – hvorfor søke på dette????
kjøpe kunsttarmer – fint for deg, men hvorfor meg? tror jeg nevnte det en gang i forbindelse med vegetarpølser dog.
te med banansmak –
måtte søke selv, fant.. kondomer?! men til slutt fant jeg. Grøss??

