Sinnsyke søkeord – del 10

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

dyrke sjøgress – Oh, god ide!!!
morsom sopp – sopp er sjeldent morsomt.
hva er superdeltid? – ja det lurte jeg også på. Så en jobbannonnse med det som tittel.
smågodt deli de luca – okey.
ristede pinner – da er man fattig da, når man ikke kan kjøpte seg ristede nøtter.

morsomme feilstavinger restauranter – haha de er det mange av.
tull svinesund –
mye tull og fanteri i Svinesund ja.
maarud salt rifle – salte rifler var jo et nytt konsept da. Noe lignende paprika-bamser?
stripe+ferdigmat – stripe med hva da?! Og er man ikke høy nok av stripa, hjelper nok sukkersjokket på.
ommøblering –
du er kommet til rett sted.

smågodt virkelig verdt det blogg – Nei, nei det er ikke verdt all sorgen og elendigheten som følger med.
gøy med gele –
weee sprett sprett.
søstrene grene nettbutikk – artig konsept, det vil jeg ha. Men de artige butikkene deres er jo verdt et besøk.
jul nøtt bokser –
bokser som i verb, oppbevaring eller klesplagg? Og jul finner du ikke her.
firstprice salmiakk brukerveiledning – Åpne. Hell på dritt. Gå ut.

100 kakaopulver
– 100 pakker? Ja takk. 100 korn kakao? Ehm nei
ku ansikt –
Ja, den har et ansikt. Gratulerer.
fakta om gele –
Den skjelver.
forklaring av etikk –
og det kan JEG hjelpe deg med?
avfølget twitter – har jeg avfølget deg på twitter? Da var du vel en mammablogger uten
sjel da. /ånei

